24.05.21


 Muinasjutt metsavanast...

Eriti metsas käies on tunda tihti müstilist  ehk metsavana.


Ma ei tea, kas keegi veel peale minu usub maailma, mis on silmale nö nähtamatu. Kuid ma käin päris palju looduses nii pildistamas kui ka koeraga jalutamas pikemaid ringe. Vahel tundub, et looduses on muud ka peale lindude, loomade, putukate. Eriti metsas käies on tunda metsavana kohalolu.

Tundub lugu muinasjutuna ilmselt. Kuid muinasjutud on samuti kuskilt välja mõeldud. Minagi mõtlen, kui nähes antud puust tekkinud kujukest - ehk tõesti polegi need nii öelda muinasjutud, mida meile jutustatakse vaid tegelikus?!

On kuidas on nende muinasjuttudesse uskumistega siis mina leian - iga inimene võib südamest uskuda millesse iganes soovib. Usk on meie endi südametes ja palvetes.


Pildil mida pildistasin varem kevadel: Mina näen antud puust tekkinud metsavana kuju. Kas siis see on muinasjutt või tegelikus?!

 See igaühe enda südamehääl.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar