17.02.22

Kuidas fotod siis jutustavad...


 Kuidas fotod siis jutustavad...

Olen maininud,et fotod jutustavad lugusid. siis tegelikult nii ongi. Ei olegi oluline, kas on pildistatud, inimesi,loomi või vaateid või hoopis midagi muud. Kui vaadata näiteks vanu fotoalbumeid, mis kindlasti meil kõigil kuskil riiulis või kapis on. Kui võtta välja need igihaljad fotod ning vaadata, siis ikka tekkib lugu, meenutus et oi milline ma kunagi olin, kus ma kunagi käisin ja palju muud toredat meenutust. Õnneks tänapäeval saab fotosid alati juurde pildistada, kuid mida teha nende vanaemate paberfotodega. tahaks neid  kuidagi moodi säilitada. Õnneks on olemas arvuti ning heade programmidega on võimalik teha  vanemaid pilte natuke ilusamaks ning anda piltidele uhkema uuema kuue. Samuti on hea tänapäeval printer, millega saab vasutpidi printida endale kauneid ja meeldejäävaid fotosid ning need ilusasti albumisse või raami sisse panna. See ongi see millega ma ise tegelen. Olgu pildistamine on väga tore, aktiivne ja põnev ettevõtmine kuid mulle meeldib endale väga järeltöö piltidega ning kõik fotosid alati imetledes ning vaadates siis tulebki meelde lugu või mõte mida tahaks koos pildiga jagada. Ja sellepärast peangi antud blogi, sest iga foto on lugu ning iga lugu on foto.Antud foto ongi arvutisse saadud läbi vastavate töövahendite.

Foto pärit fotoalbumist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar