01.01.22

Loodan


 Loodan

Loodan,et enamikel on alanud 2022a juba väga hästi, minul küll. Enne poodi minekut, põikasin ka pargist läbi. Üleüldse olen fotograafiaga tegelenud päris kaua aga samas ka päris vähe. Alustasin esimese nö seebikarbiga pildistamist u. 2012a. võiamlik et ka veidike varem. Kuniks mõtlesin,et vajan ehk peegelkaamerat. Nii saigi tehtud. Siiani olemas peegelkaamera. Muidugi olen läbinud erinevaid koolitusi, kuid minu jaoks oma nägemus ja tegutsemine on selline,iseõppiv. Olen, endale meeldivaks valdkonnaks valinud fotograafias, loodust. Ilmselt selletõttu,et mulle tõeliselt meeldib loodus, mulle meeldib mets, park ja üleüldse värske õhk. Tänu fotograafiale olen õppinud kannatlikust, eriti loodust pildistades, sest loodus pole kunagi ühesugune, linnud ka mitte ning suviti ka näiteks putukad igaüks isemoodi. Peegelkaamera mul on tõepoolest, mida kasutan tihti, selle kõrvalt olen iseseisvalt õppinud pilditöötlus tarkvara. Kuid kui tõesti vahel, ei ole kaamerat kaasas, siis on alati hea meel, et on taskus sõber hea, telefon. Miks ma sellise loo nüüd kirjutasin? Võib olla selleks,et natukene end rohkem tuttavamaks teha ning miks mitte ehk on isegi kasulik. Aasta Uus, Pildid samuti uued, ja nii edasi....

Hetkel jagan kaunist Kose-Uuemõisa pargist fotosid, kus ma päris tihti käin.







Fotod: 01.01.2022


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar