01.12.21

Linnu pildistamine


 Linnu pildistamine


Linde on päris keeruline pildistada. Esiteks, lendavad suht ruttu parimal ajal ära. Teiseks isegi kui nad on ilusti puuokstel liigutavad nad end ikkagi ning kui seisavadki korraks paigal, siis väikse krapsaka peale nad lendavad siiski ära. Kuid linnu pildistamisel, minu jaoks on ülimalt oluline  kannatlikus. Ning väga palju on vaja aega. Ajaga on vahel kuidas on. 
Tean,et lindude pildistamistel 
kasutatakse suuremaid tehnikaid ning varjesid. Minul need puuduvad. Kasutan, hobi korras neid töövahendeid, mis mul parasjagu olemas on. Ja puu taha varjuda oskan ma ka ning vaikselt passida.  Lindude pildistamine vajab, minu jaoks väga suurt harjutamist, palju tähelepanu ning keskendumisvõimet. Suurt keskendumisvõimet. Ning aeg on see mida tuleb palju võtta. Ja tahestahtmata, kui aeg raisatud ei pruugi ikkagi saada korraliku linnu pilti. Ning oledki tühjade kättega. Kuid usun,et linnu pildistamisel tekkib siiski põnevus, hasart heas mõttes. Ning võiks olla suur suur huvi lindude ning loomulikult looduse vastu. Mul on see kindlasti. Värske õhk on alati garanteeritud. Ning harjutamine on alati hea. Aga aega on õppida, harjutada ning jälgida ümber ringi toimuvat alati. Seega, head detsembrikuud. Pildil rasvatihane, kes sobib valatult lumisemasse talvekuusse.


Foto: 01.12.2021

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar