03.09.21

Teretulemast!

 

 Teretulemast.




     Teretulemast minu blogilehele, olen oma hobi teile armsad jälgijad ilmselt juba tuttavamaks teinud. Pildistada mulle väga meeldib kuid samuti olen avastanud enda jaoks kirjutamise.  Kirjutamine tuleb mul spontaanselt kuna tunnen oma pilte siis kuidagi lasen enda mõtetel lennata ning need kirja panna. Mõned mõtted on elust enesest, mõned nagu päevikujutud kuna õnnestub siiski ka matkamas käia - üleüldiselt mulle meeldib olla loov. Ning südamest loodan,et lugejatele meeldib minu nägemus nii pildistamistest kui ka kirjutistest. Tänan!

Iseennast tutvustaksin nii: Aktiivne, tegus koduperenaine ,parimais aastais, kes tunneb huvi maailma vastu ning on haaratud loodusest ning muudest teemadest nagu ajalugu, usk, sürr ja palju muudki.

Lisaks blogilehele on mul olemas ka sotsiaalmeedia lehekülg, millele tasub samuti pilk peale visata:      https://www.facebook.com/MaijaPhotos



Tänan!
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar