24.09.21

Tere!Mina olen!


 Tere! Mina olen!


Tere! Mina olen üleni must kassike. Vanust mul juba paar aastat ning olen mõnus kodukass. Olen hea kaaslane oma perele, nemad ei pööra mu mustale kasukale üleüldsegi tähelepanu, olen oma pere kiisu. Jah! Mulle meeldib ööelu, mulle meeldib süüa, mulle meeldib nurruda kui mul on soovi. Kui soovin eriti mängida siis kiusan enda parimat sõpra, koera. Aga seda, kõike selle tõttu olen see, kes ma olen. Soovitan teistelgi olla ja jääda iseendaks, sest just sellisena meid armastatakse. Mind küll. Teid ka just täpselt sellisena nagu te olete - ei ole oluline juuksevärv, nahatüüp ega ka isegi kehakuju, sest olles mina ise olengi ma unikaalne ja ainulaadne ja see ongi armastusväärne - eriti iseendale. Ja mina meeldin siiani nii endale kui ka oma lähedastele - sest olen kaunis noorhärra ja õnnetust ka ei too. Julgegem olla just see mina ise! Ja see ongi kõige armsam!



Foto: Nurri 24.09.2021

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar