15.09.21

Hirmuäratav


 Hirmuäratav


Tahate ma räägin, Teile ühe loo, nimelt ma olen ämblik, üritan olla hirmuäratav, lausa õudne. Iseenesest ma naudin seda, kuna on osa teisi, kes mind kardavad.Jah! Olen suur, väga suur. Aga tegelikult ka? Kartke, aga kartke. Tulen nii kodu uksest sisse, kuidagi viisi mööda, oma võrgu nöört ja ehk ronin ka öösel voodisse. Või leiate mind hoopis toalett ruumist ja ei julgegi siseneda, sest kardate mind, olen nii hirmuäratav. Aga mul on teistpidi arvamus, esiteks ma pole suur, ma pole mürgine ning kui tunnen,et suuremad sammud minu juurde hakkavad liikuma siis ruttan ruttu eest minema või ronin mööda oma võrku seinast üles. Ning, kuidas selle voodisse ronimisega nüüd on? Tulen laest taas alla? Võimalik. Ilusat päeva jätku! Tulgu Teil hirmuvaba päev!


Foto: 15.09.2021

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar